söndag 7 december 2008

Ny blogg - Jönsson experimenterar

Jag har många gånger på "Jönsson tycker" framhävt att jag är nybörjare på Bloggning.
Mitt publiceringsverktyg är Blogger, som ägs av Google.
Därför har jag skapat en ny blogg,  som tar upp mina experiment med Windows Live Writer, samt mina försök att förstå Blogger, och Google.

Det är inte vettigt att blanda in bloggningsteknik i en kommenterande blogg som "Jönsson tycker", det tycker Jönsson.
Du finner denna nya blogg här!

Men jag har haft stora svårigheter med denna Blogg. Jag kunde inte få Google Analytics till att ge besöksstatistik. Det tog en månad innan jag  fann en lösning

Mycket nöje!

Naturligtvis kommer detta att medföra, att många inlägg på "Jönsson tycker" kommer att överföras till "Jönsson experimenterar".
Det första är redan gjort: Alla inlägg i Jönsson tycker finns nu under etiketten Blogosphere

Inga kommentarer: